BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

2 comentarii

  1. Domnule Mircea Batranu,
    sunt fost ofiter, fost jurist de banca, acum avocat. Am unele lucrari publicate, de drept financiar – bancar si nu numai. Sigur, gandirea mea are un camp de manifestare cu mult mai larg. Cautand ceva privitor la onoarea militara (am un dosar pe tema asa-zisei politii politice), am dat peste acest site al dvs. si marturisesc ca mi-au trezit interesul alegatiile dvs privitoare la reforma statului si nu numai. Am terminat literele in 1972 si dreptul in 1981, cu cu masterat. M-ar interesa sa facem schimb de opinii si sa ramanem in contact, pentru cazul ca vreti sa candidati la urmatoarele alegeri prezidentiale. Adresa mea de e-mail este vergileandronache@yahoo.com Sa veti o zi buna. Scrieti-mi macar sa-mi confirmati ca ati primit ce am scris. Sa auzim de bine!

    • Multumiri domnule Andronache pentru atitudinea dumneavoastra. E necesara si ma bucur ca din ce in ce mai multi oameni doresc un alt stat. Va voi scrie in particular. La multi ani!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

